Adviseur Klantenservice MKB Groningen Adviseur Klantenservice MKB Wil jij een belangrijke schakel zijn voor de ondernemers in Groningen. Als Adviseur Klantenservice MKB ben jij hun eerste aanspreekpunt. Maar dat is niet alles! Je spot ook commerciële kansen, voorziet ondernemers van informatie over passende zakelijke producten en creërt win-winsituaties voor zowel de Rabobank als de ondernemer. Enthousiast geworden? Dan ben jij de perfecte kandidaat om onze zakelijke klanten te ondersteunen in Groningen! Prettig samenwerken Jij & jouw functie Als Adviseur Klantenservice MKB speel je een cruciale rol in het beantwoorden van de zakelijke klant die altijd uitdagende vragen rond hun bankzaken hebben. Je start met een uitdagend opleidingstraject van een aantal weken waarin wij jou klaarstomen voor de leukste zakelijke klantenservice functie die jij kan vinden! Om een nog beter beeld van hoe het is om als Adviseur Klantenservice MKB te werken is volgende video zeker aan te raden! Even downloaden via de link waarna je het kan bekijken! Waar ga je werken Bij Rabobank kom je terecht in een team met een enthousiaste sfeer. Één keer week dien je op kantoor te zijn en de overige dagen mag je thuis werken. Opleiding MKB De opleiding MKB bestaat uit een doeltreffende manier van opleiden waarin opleiden en direct uitvoeren in de praktijk gecombineerd worden. Idealiter werk je de eerste 5 weken van het opleidingstraject fulltime (36 uur). Lukt dit je niet? Dan zoeken we samen naar een oplossing, daar komen we samen vast wel uit! Plezier & werk ''Het is fantastisch om elke dag hard te werken om ondernemers professioneel te ondersteunen in een tijd van snelle veranderingen. Ik heb de kansen die Rabobank geeft om snel door te groeien binnen de functie met plezier gebruikt. Je kunt in de rol als Adviseur Klantenservice MKB veel verschillende vaardigheden(skills) inzetten en ontwikkelen. Verder zorgt de fijne samenwerking met mijn collega's ervoor dat ik dagelijks met (veel) plezier naar mijn werk ga''. (Madou Bochem, Adviseur Klantenservice MKB) Bij Rabobank geloven wij in diversiteit. We zijn nieuwsgierig naar wat jij aan ons toevoegt. Jouw toekomstige collega's heten je van harte welkom bij Rabobank. Over Rabobank gesproken: we zijn een Nederlandse bank, actief in 38 landen voor onze ruim 9.500.000 klanten. Met deze klanten, onze leden en partners werken we zij aan zij aan een wereld waarin iedereen genoeg en gezond te eten heeft. Dichter bij huis werken we aan een land waarin gelukkige mensen wonen, werken en ondernemen. Jij & jouw talent Dit is een selectie van de arbeidsvoorwaarden voor een Adviseur Klantenservice MKB op basis van een 36-urige werkweek. Alle arbeidsvoorwaarden vind je op rabobank.jobs/nl/arbeidsvoorwaarden. Let op: Locatie Maastricht is tot nader bericht niet op zoek naar nieuwe collega's. In de rest van het land staan alle locaties wel open! Jij & het sollicitatieproces Jouw enthousiasme is vast niet meer te stoppen? En dat is logisch met deze boeiende vacature bij Rabobank. Reageer dan ook direct! Het eerstvolgende startmoment voor deze vacature is 5 augustus 2024. Hierbij word je, indien we een match zien naar aanleiding van jouw CV en motivatiebrief, een dagdeel uitgenodigd op een locatie van onze Rabobank. Programma Event: Het event start met een algemene presentatie over de verschillende functies en een introductie over het werken binnen Rabobank. Daarna volgen er drie rondes, waaronder een groepsopdracht, casus en een speeddate, waarbij jij volledig toe kan lichten wie je bent en waarom deze functie bij je past. Zo zit er altijd wel een manier tussen waarop jij jezelf goed kan presenteren. Vervolg procedure: Wil je eerst nog vragen stellen over de functie? Dan kun je contact opnemen met Yvon de Klerk, Coördinator Resource, via . Verder vind je dit misschien fijn om te weten: Applying In 5 steps We'd like to get to know you. Step 1 Applying Thanks for applying! We consider all the CVs and covering letters that we receive. After the closing date, you will hear from us as soon as possible. Step 2 First interview Usually you'll be meeting with your (potential) team leader and an immediate (future) colleague. We are keen to get a sense of whether you are a good fit for the position and our team. And you probably have a lot of questions too. Step 3 Second interview We want to speak to you a second time. In this online meeting, we will delve deeper into the details of what the job entails. Another colleague will often join the interview too. Step 4 Offer If you are a good match for us and we're a good match for you, then you'll receive a good offer by email. Some positions require you to undergo further assessment first. Step 5 Screening We assess whether you are trustworthy enough to work for Rabobank in a screening process.
Voor sommige functies zal er nog een 2de gesprek volgen, dit zal digitaal plaatvinden via Teams en waar mogelijk in dezelfde week als het Event.
Op jouw vragen over het werken bij Rabobank en de procedure geeft , , met plezier antwoord via .
onbekend
Functietitel | Adviseur Klantenservice |
Indicatie salaris (min – max] | 2344 – 3349 |
Opleidingsniveau | MBO |
Aantal uren (min – max) | 36 – 36 |
Contactgegevens | onbekend , onbekend onbekend |
Type contract | Vast |
Branche | Banken/Financiële dienstverlening |
Locatie | Groningen, Groningen,Nederland |
Soliciteer direct | https://rabobank.jobs/en/job/adviseur-klantenservice-mkb-groningen/JR_00098048/?form11239.cvUploadFile=&form11239.documentUploadFile=&form11239.termsAndConditions=&form11239.questionnaireQuestions.QUESTION_SETUP-6-29= |
Past deze vacature in jouw straatje? Solliciteren kan nu eenvoudig. Wees er snel bij en hopelijk krijg je snel een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.
Deel deze vacature
Redactie Nieuwsuituithuizen.nl
Wij verzamelen de nieuwste vacatures in Uithuizen en omstreken. Ben jij op zoek naar werknemers en wil je jouw vacature hier plaatsen? Neem dan contact met ons op.